21 Haziran 2013 Cuma

GÜNLERDEN BİR GÜN




   Sabahları gelip o kaldırsın beni. Yalnızca o... Kalkmamak için direneyim ama inat etsin, uyandırsın beni. Kafasına koymuş bi' kere... Üzerime atlasın, bin bir türlü şaklabanlıklar yapsın bana. Deliye döneyim; bağırayım, çağırayım..! Kıyamaz bana biliyorum, biraz daha uyumak için yalvarayım ona. 

   Sabahları odama ilk o girsin. O minicik elleriyle açsın üzerimdeki yorganı. O eşsiz kokusu sinsin odamın her bir köşesine. Uyanmak için saatimin alarmı yerine onun sesi olsun tek ihtiyacım olan. Yüzündeki o tebessümü hiçbir zaman kaybetmesin bana karşı. Hatta gıdıklayayım onu, kahkahalara boğulsun. İçimi okşasın adeta... Gözlerini ayırmasın hiçbir zaman üzerimden. Daima sakınsın beni, hem de her şeyden. Yüzümü avuçlarının arasına alsın, doyamasın sevmeye beni.

    Hayal etmek... Kurduğumuz hayallerin arkasına sığınmak ve bir umut gerçekleşmesini beklemek...

   Çok da bir şey istemiyorum aslında. Burnumu boynuna gömebilsem, büyüsüne kapılıp kendimi adeta onda kaybetsem yaa... Hep yanımda olsa, hep benimle kalsa...

   Yalnız bırakmadım. Hem de hiçbir zaman...

1 yorum: