7 Aralık 2013 Cumartesi

BİRİYLE TANIŞMANI İSTİYORUM  

 Biriyle tanışmanı istiyorum... Hem de onu ilk gördüğün andan itibaren dikkatini çekmesini, gözünü ondan alamamanı istiyorum. Ona daha bi' dikkatle bakmanı, onunla göz göze gelmeni istiyorum. Onun gözlerindeki derinliğe kapılmanı, gözlerindeki o koyu tonu farketmeni istiyorum. Gözleri alabildiğince yeşil... Ona bakmaya devam etmeni istiyorum, asla kaçırma gözlerini ondan! Seni ilk gördüğüm, gözlerinin içerisine baktığım o an gelecek aklına. Beni göreceksin. Belki için burkulacak, derin bir iç çekeceksin ama... Ama kaçmasın hevesin, yanına gelecek o. Tanışacaksın, adını öğreneceksin.

   Biriyle tanışmanı istiyorum... Ona dair en ufak ayrıntıyı dahi merak etmeni, her şeyini öğrenmeni istiyorum. Onunla sabahlara kadar konuşmanı istiyorum. En son onunla konuştuktan sonra uyumanı, güneşin ilk ışıklarıyla birlikte onun sesiyle açmanı istiyorum gözlerini. Moralinin bozuk olduğu bir günde senin yanında olduğunu, sana değer verdiğini görmeni istiyorum. Farkettirsin sana kendini... Üzerine titrediğim, canını sıkan ne varsa cımbızla çekip aldığım o geceler gelecek aklına. Beni arayacaksın. Belki onunla konuşurken telefon elinden düşecek, 'Neden?' sorusunu soracaksın kendine ama... Ama kapama o telefonu, sana değer verecek o. Anlatacaksın, anlık da olsa unutucaksın.

   Biriyle tanışmanı istiyorum... Onunla el ele tutuşmanı, yanından hiç ayrılmasın istiyorum. Kapının önünde seni saatlerce beklemesini, saat geç olduğunda ise seni eve bırakmasını istiyorum. Onunla beraber alışverişe çıkıp, beğendiğin ne varsa ona almanı istiyorum. Bir saat, bir T-shirt, belki de bir parfüm... Evet evet, bir parfüm. Sana beğendiği bir parfümü koklatmasını istiyorum. Tam da benim parfümüm... Burnunu boynuma dayayıp, saatlerce başını kaldırmadığın o an gelecek aklına. Beni özleyeceksin. Belki arkana bile bakmadan taksiye atlayıp eve gideceksin, göz yaşlarına hakim olamayacaksın ama... Ama al o parfümü ona, ona her sarılışında için cız etsin. Ona değil de sanki bana sarılıyormuş hissine bürün. Ağlayacaksın, canın yanacak.

   Biriyle tanışmanı istiyorum... Onunla baş başa kalmanı, ne senin ne de onun konuşmasını istiyorum. Dakikalarca birbirinize bakmanızı, tek bir kelime dahi etmemenizi istiyorum. Seni öpmek için dudaklarına yavaşça yaklaşmasını, onun dudaklarındaki sıcaklığı hissetmeni istiyorum. Öp onu... Seni ilk öptüğüm o an gelecek aklına. Sana zarar vermekten ödümün koptuğu, sana doyamadığım o an... Beni isteyeceksin. Belki geri çekileceksin, ona bu fırsatı tanıdığın için pişman olacaksın ama... Ama ona sarıldığında, kendini onun yanında bulduğunda, o minicik ayakların üşüdüğü zaman onun seni ısıttığında kalbin acısın istiyorum. Beni eskisi gibi sev demiyorum. Canın yansın, içinden bir şeyler kopsun istiyorum. Çok değil, az da olsa... Olur mu?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder